Başarısız Olsaydım Kariyerim Biterdi

by 3/04/2012 0 yorum
Türkiye’nin ilk yüz naklini gerçekleştiren Prof. Dr. Ömer Özkan Habertürk kanalına bomba gibi açıklamalar yaptı. Özkan” Bizim gerçekleştirdiğimiz operasyonlar 2006 yılında anlatılsaydı bilim-kurgu filmi olarak algılanırdı ve çokta ilgili görürdü. Hakkımızda çıkan reklam iddialarına cevap vermek gerekirse; ABD’de bu görüntüler milyonlarca dolara televizyonlara satılıyor. Biz Böyle bir yola başvurmadık. Hastayı 6 ay sonra ekranlara sunsam daha çok reyting alırdım. Eğer ben ve ekibim bu ameliyatta başarısız olsaydım kariyerim biterdi.

UĞUR ACAR AMELİYATA HAZIRDI

Prof. Dr. Ömer Özkan; Uğur Acar ameliyata benden çok daha hazır durumdaydı. Ben bu süreç için iki yıldır hazırlanıyordum o ise 15 yıl öncesinden hazırdı. Bu duruma psikiyatrı hocamız bile inanamadı. Bu ameliyatlarda rekabet var ama kurallar belli.

BAŞBAKAN ERDOĞAN BİZİ ARADI

Başbakan Erdoğan bizi ameliyatın 4. saatinde ve daha sonrasında da aradı. Bizleri taktir etti, Türkiye’deki iyi işleri daima taktir ettiğini tahmin ediyordum. Bize telefon görüşmelerinden her türlü desteği vermeye hazır olduğunu ve her zaman kendisine ulaşabileceğimizi bildirdi. Bu mesaj bizi inanılmaz şekilde mutlu etti ve motivasyonumuzu arttırdı.

NE SÖYLESEM REKLAM YAPTI DİYORLAR

Prof. Özkan; Televizyonlarda ne söylesem reklam yaptı denildi. Ben bu yüz naklini yapmadan öncede ileri düzeydeki hastanelerden ve yurtdışından teklifler aldım. Bunları söylüyorum diye yine reklam yapıyor diyeceklerdir. Bu konularda zaman her şeyin ilacı olacaktır.


ENGİN ERDEN/ HABER365

Dörtyol Haber Portalı

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 yorum:

Yorum Gönder