Eğitim Sorunları Ele Alındı

by 2/29/2012 0 yorum
http://www.mardinobjektif.com/wp-content/uploads/2012/02/tasan2-300x200.jpgMardin’in Kızıltepe ilçesinde eğitim hizmetleri sunan Taşan Özel Eğitim Hizmetleri A.Ş Müdürü Ömer Ay ile Sur Dershanesi Müdürü Mutlu Yüksel, ilçede görev yapan basın mensuplarıyla kahvaltılı toplantıda bir araya geldiler.

Kızıltepe Fıstıkçıoğlu Pastanesinde gerçekleştirilen toplantıya ilçede görev yapan ulusal ve yerel basın temsilcileri katıldı.Kahvaltıda Kızıltepe’nin sorunları hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.

Taşan Özel Eğitim Hizmetleri A.Ş.’nin çalışmaları ve yaptıkları hizmetlerle ilgili bilgiler verildi. Kızıltepe’de özellikle eğitim alanında faaliyetlerini sürdürdüklerini dile getiren Şirket Müdürü Ömer Ay: “Kızıltepe’de 64 bin öğrenci mevcut. İlçemizde 10 adet dershane faaliyet göstermekte ve bu dershanelerin hiç biri öğrenci sıkıntısı yaşamamaktadır. Dolayısıyla yoğun bir genç nüfusumuz söz konususur. Bu gençlerin gelecekte iyi bir yere gelebilmeleri için şirket olarak hizmetlerimizi eğitim alanında yoğunlaştırıyoruz. Kızıltepe’de şirketimiz bünyesinde; dershane, öğrenci yurtları bulunmaktadır.Yeni yurt binası içinde arsa çalışmalarımız devam etmektedir.”şeklinde konuştu.

İlçede eğitim çalışmalarını değerlendiren Ay, sivil toplum örgütlerince desteklenen Okuma Salonları’nın bulunduğunu hatırlattı.
Bu salonlarda okumak isteyip de okuma imkânı olmayan öğrencilerin eğitim gördüğünü hatırlatan Ay, bunun eğitime ciddi katkıda bulunduğunu söyledi.

Ay, Kızıltepe’nin özellikle eğitim alanındaki eksikliklerinin belirlenerek söz konusu sıkıntıların aşılması konusunda Kızıltepe’de faaliyet göstere STK’lar basın mensuplarıyla birlikte hareket edilmesi gerektiğini bildrdi.Ay, ilçenin yararına yapılabilecek her türlü sorunun çözüm adreslerine birlikte gidebileceklerini aktardı.

Şirket Müdürü Ömer Ay, “Bizim nereli olduğumuzun hiçbir önemi yok. Bugün Kızıltepe’de görev yapıyorsak bizim için Kızıltepe’nin ve Kızıltepelilerin sorunları önceliklidir. Kızıltepe’ye Fakülte ve Yüksek Okul getirilmesi hepimizin ortak arzusudur. Bu arzumuzu yerine getirebilmek için gerek Kızıltepe’ye Fakülte Yaptırma Derneği, gerek STK’ların ve gerekse de Kızıltepe’deki basın mensuplarının yapacakları çalışmalara her türlü desteği vermeye hazırız.” diye konuştu.

Toplantıya katılan Kızıltepe Çevre Gönüllüleri Derneği Başkanı Memduh Çakar, ilçede eğitim alanındaki başlıca sorunların başında derslik sayısı açığı olmakla beraber Artuklu Üniversitesi bünyesinde kurulu olup, ilçe dışında faaliyet yürüten yüksek okul ve akabinde ilçeye kurulması istenilen Ziraat fakültesinin biran önce Kızıltepe’ye çekilmesi konusunda hep birlikte hareket edilmesini istedi.

Dörtyol Haber Portalı

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 yorum:

Yorum Gönder